How2: Succesvol adverteren met Google Adwords

Adverteren via Google is de perfecte manier om relevante bezoekers te werven voor uw website en ze te wijzen op uw producten of diensten. Claim de juiste zoektermen en denk goed na over het budget dat u daaraan wilt besteden. Op die manier richt u tijd, geld en energie precies op de plek waar u de meeste kans van slagen heeft. Tijdens dit How2-seminar richt de trainer zich vooral op het maken van een stappenplan waarmee u uw eigen AdWords-campagne opzet. Dit is ideaal voor als u wilt beginnen met Google AdWords.

Bestemd voor

  • Beginnende online marketeers
  • Iedereen die graag willen leren hoe online marketing met AdWords werkt

 Inhoudelijk stappenplan

Omdat u zelf waarschijnlijk de meeste kennis van uw markt heeft, staat tijdens dit seminar vooral het maken van een stappenplan waarmee u uw eigen Google AdWords-campagne opzet centraal. U loopt zelfs met uw eigen Google AdWords-campagne de deur uit.

Het stappenplan bestaat uit de volgende acht stappen:

  • het maken van een login 
  • het onderzoeken welke zoekwoorden potentie hebben
  • een campagne aanmaken
  • bepalen van het budget dat u wilt besteden,
  • zoekwoorden selecteren
  • advertentieteksten schrijven
  • alles 'live' zetten
  • het analyseren van de resultaten.

Daarnaast wordt u gewezen op een aantal extra’s:

  • Match types: hoe flexibel mogen uw zoektermen zijn?
  • Uitsluitingszoekwoorden: waarop wilt u NIET gevonden worden?
  • AdRank: geef niet onnodig geld uit

Data

  • 10 oktober 2017

Alle prijzen zijn exclusief BTW. Betaling geschiedt voorafgaand aan de studiedag. Annuleren kan kosteloos tot vier weken voor aanvang van de studiedag. U kunt uw plaats altijd door een vervanger laten innemen.

JA, ik schrijf mij nu in voor de Workshop 'Google Adwords'




Ik neem graag deel op














 


Over Martijn Hendrikx

De trainer is Martijn Hendrikx, marketeer in hart en nieren, die zijn sporen heeft verdiend bij onder meer Coolblue, Coca-Cola, KPN en Rabobank. Hij is oprichter van StormOog Merk & Marketing en zorgt door middel van zijn brede online marketingervaringen bij grote  en kleine bedrijven voor groeiende business.

De locatie

Deze workshop wordt georganiseerd in:

BCN Utrecht CS 
Catharijnesingel 48 
3511 GC Utrecht