ANVR

Categorie: Wetgeving & beveiliging 

Expertise: Webwinkel keurmerken 

 

Adresgegevens Baarnsche dijk 10/D
3741LS Baarn

Telefoon +31 (0)35 543 34 10

Website http://www.anvr.nl

Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier.

Geef waardering Stuur door Print

Om te weten wat het ANVR (Algemeen Nederlands verbond van Reisondernemingen) voor de consument betekent heeft zij, aan de hand van groepsdiscussies en via internet een kwalitatief en kwantitatief onderzoek laten uitvoeren onder Nederlanders tussen 18 en 65 jaar.
De reiswereld is volop in beweging en heeft dagelijks te maken met factoren als concurrentie, internationalisering, digitalisering, een steeds mondiger en kritischer consument en vele spelers in het reisveld. Het ANVR wil ook in de toekomst aansluiten en inspelen op de wensen en eisen van de bij de brancheorganisatie aangesloten (zaken)reisbureaus en touroperators en daarmee van de consument.

Bijna de helft (47%) van de respondenten geeft spontaan aan het ANVR te kennen. Bij geholpen bekendheid laat 85% weten bekend te zijn met het ANVR. Het ANVR als organisatie binnen de reiswereld wordt veruit het meest genoemd als keurmerk.
De brancheorganisatie wordt geassocieerd met begrippen als degelijk, vriendelijk en wijsheid. Zij wordt niet direct als consumentenbelangenbehartiger gezien, maar meer als een organisatie die garanties biedt, regelingen kent om geschillen op te lossen en waarbij de betere reisondernemingen zijn aangesloten.
Het ANVR straalt een gevoel uit van eerlijk, betrouwbaar en zorgeloos op vakantie, kortom ‘Het zit wel goed’, maar niet is bij iedereen duidelijk wat het ANVR nu precies doet en wat haar rol is.

Uit het onderzoek komt ook dat het persoonlijke contact bij reisbureaus, bij het boeken van vooral verre reizen, het halen van reisgidsen en de informatie over de reisbestemming, belangrijk zijn voor de potentiële vakantieganger. Het oriënteren en boeken via internet wordt weliswaar als ‘handig’ ervaren, zeker als het gaat om kortdurende trips of losse vliegtickets, maar bij het persoonlijk contact zegt men meer zekerheden en garanties te ervaren. Het ANVR neemt de uitkomsten van het onderzoek mee om haar verdere (communicatie)strategie te bepalen voor de toekomst.

Beschrijving

Om te weten wat het ANVR (Algemeen Nederlands verbond van Reisondernemingen) voor de consument betekent heeft zij, aan de hand van groepsdiscussies en via internet een kwalitatief en kwantitatief onderzoek laten uitvoeren onder Nederlanders tussen 18 en 65 jaar.
De reiswereld is volop in beweging en heeft dagelijks te maken met factoren als concurrentie, internationalisering, digitalisering, een steeds mondiger en kritischer consument en vele spelers in het reisveld. Het ANVR wil ook in de toekomst aansluiten en inspelen op de wensen en eisen van de bij de brancheorganisatie aangesloten (zaken)reisbureaus en touroperators en daarmee van de consument.

Bijna de helft (47%) van de respondenten geeft spontaan aan het ANVR te kennen. Bij geholpen bekendheid laat 85% weten bekend te zijn met het ANVR. Het ANVR als organisatie binnen de reiswereld wordt veruit het meest genoemd als keurmerk.
De brancheorganisatie wordt geassocieerd met begrippen als degelijk, vriendelijk en wijsheid. Zij wordt niet direct als consumentenbelangenbehartiger gezien, maar meer als een organisatie die garanties biedt, regelingen kent om geschillen op te lossen en waarbij de betere reisondernemingen zijn aangesloten.
Het ANVR straalt een gevoel uit van eerlijk, betrouwbaar en zorgeloos op vakantie, kortom ‘Het zit wel goed’, maar niet is bij iedereen duidelijk wat het ANVR nu precies doet en wat haar rol is.

Uit het onderzoek komt ook dat het persoonlijke contact bij reisbureaus, bij het boeken van vooral verre reizen, het halen van reisgidsen en de informatie over de reisbestemming, belangrijk zijn voor de potentiële vakantieganger. Het oriënteren en boeken via internet wordt weliswaar als ‘handig’ ervaren, zeker als het gaat om kortdurende trips of losse vliegtickets, maar bij het persoonlijk contact zegt men meer zekerheden en garanties te ervaren. Het ANVR neemt de uitkomsten van het onderzoek mee om haar verdere (communicatie)strategie te bepalen voor de toekomst.

Waarderingen

ANVR is nog niet gewaardeerd.

Waardeer ANVR

Help een andere bezoeker van deze site door uw ervaring zo volledig mogelijk te beschrijven.

Hoe beoordeelt u in het algemeen de kwaliteit van de producten of diensten van deze leverancier?

Hoe beoordeelt u de geboden service, denk hierbij aan informatievoorziening, klantvriendelijkheid en bereikbaarheid?

Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de producten of diensten in verhouding tot de prijs?

Hoe beoordeelt u de snelheid en afhandeling van de door u bestelde producten of diensten?

Zou u deze leverancier aanbevelen bij andere webwinkeliers?


Uw gegevens

Uw naam en e-mailadres worden niet op de website getoond en zijn enkel bekend bij de redactie. Checklist Webwinkel respecteert uw privacy.



Wilt u meewerken aan vervolgonderzoeken?

Wij gebruiken uw gegevens om u te informeren over (nieuwe) producten van Checklist Publishing BV en haar partners. Ook gebruiken we uw e-mailadres voor toezending van de twee wekelijkse abonnee e-nieuwsbrief.