ContactCare

Categorie: Klantenservice 

Expertise: Customer care 

 

Adresgegevens Piet Mondriaanplein 55
3812GZ Amersfoort

Telefoon +31 (0)33 744 00 44

Website http://www.contactcare.nl/

Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier.

Geef waardering Stuur door Print

ContactCare, opgericht door Jasper Meerding, is een zakelijke dienstverlener die zorg draagt voor klantcontact en relatiebeheer. Meerding heeft met zijn outbound-callcenter, SSC Contact Centers, sinds 2006 veel ervaring opgedaan met lead generatie in voornamelijk de telecom wereld voor eigen gewin. Tijdens deze processen heeft hij tevens verantwoordelijkheid genomen voor het gehele proces na de sale.

Visie

Door diverse veranderingen op de markt in de afgelopen jaren (denk bijvoorbeeld aan het bel-me-niet register), heeft Meerding de visie gekregen om met ContactCare in een shared platform zowel kleine als grote organisaties te faciliteren op het gebied van klantcontact en relatiebeheer. Door de verschillende diensten die ContactCare biedt, heeft Meerding een one-stop shopping idee weten te creëren. Hierdoor hebben wij een stabieler business model en afwisselender werk voor onze medewerkers, waardoor de doorloop is verminderd en ze meer betrokken raken. Dit laatste komt uiteraard de kwaliteit van onze dienstverlening naar onze klanten, en uiteindelijk uw klanten, weer ten goede.

Klanten & medewerkers

Voor een zeer divers scala aan bedrijven is ContactCare ondersteunend op het gebied van klantcontact en relatiebeheer. Wij streven ernaar zowel MKB’ers en E-tailers als Multi Channel platformen en top 500 bedrijven te faciliteren. ContactCare heeft goed opgeleide en integere medewerkers in dienst in de leeftijd van 20 tot 40 jaar, die alles op de door u gewenste manier afhandelen. Onze medewerkers koppelen expertise aan klantvriendelijkheid en zijn daarmee het visitekaartje van uw bedrijf.

Beschrijving

ContactCare, opgericht door Jasper Meerding, is een zakelijke dienstverlener die zorg draagt voor klantcontact en relatiebeheer. Meerding heeft met zijn outbound-callcenter, SSC Contact Centers, sinds 2006 veel ervaring opgedaan met lead generatie in voornamelijk de telecom wereld voor eigen gewin. Tijdens deze processen heeft hij tevens verantwoordelijkheid genomen voor het gehele proces na de sale.

Visie

Door diverse veranderingen op de markt in de afgelopen jaren (denk bijvoorbeeld aan het bel-me-niet register), heeft Meerding de visie gekregen om met ContactCare in een shared platform zowel kleine als grote organisaties te faciliteren op het gebied van klantcontact en relatiebeheer. Door de verschillende diensten die ContactCare biedt, heeft Meerding een one-stop shopping idee weten te creëren. Hierdoor hebben wij een stabieler business model en afwisselender werk voor onze medewerkers, waardoor de doorloop is verminderd en ze meer betrokken raken. Dit laatste komt uiteraard de kwaliteit van onze dienstverlening naar onze klanten, en uiteindelijk uw klanten, weer ten goede.

Klanten & medewerkers

Voor een zeer divers scala aan bedrijven is ContactCare ondersteunend op het gebied van klantcontact en relatiebeheer. Wij streven ernaar zowel MKB’ers en E-tailers als Multi Channel platformen en top 500 bedrijven te faciliteren. ContactCare heeft goed opgeleide en integere medewerkers in dienst in de leeftijd van 20 tot 40 jaar, die alles op de door u gewenste manier afhandelen. Onze medewerkers koppelen expertise aan klantvriendelijkheid en zijn daarmee het visitekaartje van uw bedrijf.

Waarderingen

ContactCare is nog niet gewaardeerd.

Waardeer ContactCare

Help een andere bezoeker van deze site door uw ervaring zo volledig mogelijk te beschrijven.

Hoe beoordeelt u in het algemeen de kwaliteit van de producten of diensten van deze leverancier?

Hoe beoordeelt u de geboden service, denk hierbij aan informatievoorziening, klantvriendelijkheid en bereikbaarheid?

Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de producten of diensten in verhouding tot de prijs?

Hoe beoordeelt u de snelheid en afhandeling van de door u bestelde producten of diensten?

Zou u deze leverancier aanbevelen bij andere webwinkeliers?


Uw gegevens

Uw naam en e-mailadres worden niet op de website getoond en zijn enkel bekend bij de redactie. Checklist Webwinkel respecteert uw privacy.



Wilt u meewerken aan vervolgonderzoeken?

Wij gebruiken uw gegevens om u te informeren over (nieuwe) producten van Checklist Publishing BV en haar partners. Ook gebruiken we uw e-mailadres voor toezending van de twee wekelijkse abonnee e-nieuwsbrief.