Customer Interaction Group

Categorie: Klantenservice 

Expertise: Customer care 

 

Adresgegevens H. Walaardt Sacréstraat 401
1117BM Schiphol-Oost

Telefoon +31 (0)20 89 104 00

Website http://www.voice.nl/

Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier.

Geef waardering Stuur door Print

(Potentiële) klanten bepalen zelf hoe ze met bedrijven contact opnemen. Ze verwachten een goede bereikbaarheid en vervolgens een positieve service ervaring, onafhankelijk van het kanaal dat ze kiezen.

Positieve ervaring betekent in één keer goed, eenduidig en snel.

Dit houdt in:

 

dezelfde informatie en kennis beschikaarbaar op alle kanalen;

uitwisselbaar en overdraagbaar over kanalen heen en dat zonder dat uw klanten er last van hebben.
Het gaat erom dat u de beste kanaalmix aanbiedt om een consistente klantbeleving te creëren.

Ervaring met inrichting

Customer Interaction Group zorgt dat organisaties flexibel en effectief op alle vragen van klanten kunnen inspelen, onafhankelijk van het gekozen kanaal.

Onze ervaring met het inrichten en optimaliseren van klantcontact oplossingen gaat terug naar begin jaren negentig  met de traditionele Contact centers. Waar gisteren klantcontact middels de telefoon centraal stond gebeurt dit vandaag steeds meer via het web. Voor de nabije toekomst zien we ook een belangrijke rol weggelegd voor Social Media als platform voor klantinteractie.

Wij gebruiken onze ervaringen opgedaan met de inrichting van traditionele Contact centers om ook Web interacties optimaal in te richten en zullen deze ervaringen vervolgens weer gebruiken om interacties via Social Media optimaal te benutten.

Werkwijze

 

Samen met sleutel functionarissen binnen uw organisatie wordt, tijdens een Application Design Workshop, een functioneel ontwerp opgesteld dat de basis vormt voor de inrichting. Uitgangspunt is de vertaling van business processen rond klantcontact naar praktische oplossingen.

Uitkomst is één Multi-channel klantcontact oplossing. Het leveren van een positieve klantenservice staat hierbij centraal.

Voordelen

Onafhankelijk van de fase in het koopproces biedt een geïntegreerde oplossingen klanten de volgende voordelen:

   Keuze vrijheid in de manier van communiceren;

   Uniforme informatie en antwoorden;

   Persoonlijke benadering door vastlegging klant gegevens en contact historie;

   Positieve service ervaring.

Beschrijving

(Potentiële) klanten bepalen zelf hoe ze met bedrijven contact opnemen. Ze verwachten een goede bereikbaarheid en vervolgens een positieve service ervaring, onafhankelijk van het kanaal dat ze kiezen.

Positieve ervaring betekent in één keer goed, eenduidig en snel.

Dit houdt in:

 

dezelfde informatie en kennis beschikaarbaar op alle kanalen;

uitwisselbaar en overdraagbaar over kanalen heen en dat zonder dat uw klanten er last van hebben.
Het gaat erom dat u de beste kanaalmix aanbiedt om een consistente klantbeleving te creëren.

Ervaring met inrichting

Customer Interaction Group zorgt dat organisaties flexibel en effectief op alle vragen van klanten kunnen inspelen, onafhankelijk van het gekozen kanaal.

Onze ervaring met het inrichten en optimaliseren van klantcontact oplossingen gaat terug naar begin jaren negentig  met de traditionele Contact centers. Waar gisteren klantcontact middels de telefoon centraal stond gebeurt dit vandaag steeds meer via het web. Voor de nabije toekomst zien we ook een belangrijke rol weggelegd voor Social Media als platform voor klantinteractie.

Wij gebruiken onze ervaringen opgedaan met de inrichting van traditionele Contact centers om ook Web interacties optimaal in te richten en zullen deze ervaringen vervolgens weer gebruiken om interacties via Social Media optimaal te benutten.

Werkwijze

 

Samen met sleutel functionarissen binnen uw organisatie wordt, tijdens een Application Design Workshop, een functioneel ontwerp opgesteld dat de basis vormt voor de inrichting. Uitgangspunt is de vertaling van business processen rond klantcontact naar praktische oplossingen.

Uitkomst is één Multi-channel klantcontact oplossing. Het leveren van een positieve klantenservice staat hierbij centraal.

Voordelen

Onafhankelijk van de fase in het koopproces biedt een geïntegreerde oplossingen klanten de volgende voordelen:

   Keuze vrijheid in de manier van communiceren;

   Uniforme informatie en antwoorden;

   Persoonlijke benadering door vastlegging klant gegevens en contact historie;

   Positieve service ervaring.

Waarderingen

Customer Interaction Group is nog niet gewaardeerd.

Waardeer Customer Interaction Group

Help een andere bezoeker van deze site door uw ervaring zo volledig mogelijk te beschrijven.

Hoe beoordeelt u in het algemeen de kwaliteit van de producten of diensten van deze leverancier?

Hoe beoordeelt u de geboden service, denk hierbij aan informatievoorziening, klantvriendelijkheid en bereikbaarheid?

Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de producten of diensten in verhouding tot de prijs?

Hoe beoordeelt u de snelheid en afhandeling van de door u bestelde producten of diensten?

Zou u deze leverancier aanbevelen bij andere webwinkeliers?


Uw gegevens

Uw naam en e-mailadres worden niet op de website getoond en zijn enkel bekend bij de redactie. Checklist Webwinkel respecteert uw privacy.



Wilt u meewerken aan vervolgonderzoeken?

Wij gebruiken uw gegevens om u te informeren over (nieuwe) producten van Checklist Publishing BV en haar partners. Ook gebruiken we uw e-mailadres voor toezending van de twee wekelijkse abonnee e-nieuwsbrief.