WhatsApp helpt bedrijven naar consument

Maandag 11 september 2017 door De Telegraaf 94 keer gelezen Geen reacties

WhatsApp helpt bedrijven naar consument

Facebook gaat zijn berichtendienst WhatsApp inzetten voor bedrijven. Zij krijgen een keurmerk dat het contact tussen bedrijf en consumenten moet helpen versnellen.

Dat is op te maken uit een blog van het sociale netwerk. Voorlopig is het een gratis service in een nieuwe app. WhatsApp zegt daarmee vooral kleinere bedrijven te willen helpen, maar komt duidelijk op het terrein waarin Google zich onder bedrijfjes begeeft.

WhatsApp noemt als voorbeelden meldingen van aankomstijden, bezorgtijden van pakketjes en updates.

Lees verder op telegraaf.nl

Reacties op "WhatsApp helpt bedrijven naar consument"

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats zelf een reactie


(wordt niet getoond)
(optioneel)


Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Checklist Webwinkel behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.